jan
16

Kedves olvasóink!

Nagy megtiszteltetés ért minket Jellinek kartársnővel egyetemben, mert Csekker barátunktól szó szerint egy BLOGOT kaptunk ajándékba :)

A blog címe egy kis magyarázatra szorul azoknak, akik nem ismerik a hátterét... Történt ugyanis, hogy 2006. január 27-én az ETV újdonsült tagjaként kalandos útra indultam egy Dunaalmási kirándulásra, Heim úrék kis faházába. 28-án éjjel fél 2kor meg is érkeztem...gyalog :) majd nem sokkal a betoppanás után elhangzott az a sokat emlegetett belépő: "aki hajdú akar lenni, használjon hajdúsítót!"... Csabi barátomnál kiütöttem a biztosítékot, aminek közvetett következménye e remekbeszabott kis oldalacska :)

Itt ragadom meg az alkalmat, hogy köszönetet mondjak a címadó pojén forrásának (már hogy, akitől hallottam) - Imi barátomnak: Nélküled ez nem jöhett volna létre, és most nem engem szidnának... :D

Jah, hogy a célokról még nem szóltam? :D

Hát, ha jól sejtem, minden agysejtem némi poént sejtet, s ejtet velem ki a számon. Ebben viszont igen sokban hasonlítunk egymásra Dórival, és rendszeresen kiürítjük társalgásaink során környezetünket sziporkázó gondolataink mondatba foglalásával, s azoknak szóbeli publikálásával.

Hát itt írásban tesszük majd ugyanezt, mellyel nem titkolt szándéka a honlap alkotójának, hivatalos és hivataltalan szerzőinek, hogy szórakosgató, s szórakoztató perceket okozzunk ember, s állattársainknak.

Ehhez kívánok sok sikert, és egészséget magunknak :D

Gondolom Dóri is megteszi majd tiszteletkörét felétek (nem felszólítás, nemnem :D), amivel hivatalosan is útjára indítjuk e nagyszerű kezdeményezést, az írásos stand up kategóriában!

P(h)ilo(zófus)

A bejegyzés trackback címe:

https://hajdusito.blog.hu/api/trackback/id/tr162588307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása