jan
18

Újabb gondolati porcicák az Facebook üzenőfalának melegágya alól ;)

Óda a ventilátorhoz:
"Fiam, menj óda a ventilátorhoz!"


A híres, magyar származású holland futballisták:
Telkemen Van Kut
Epren Van Szaar :D


Kaptam levél from Helen. Én nem ismerni őt, de
képzelni őt aranyos pici Spamnek :D :D

"Szia
A nevem Helen,
...én láttam a ma én doboz és érdeklődővé váltam...benned,
szintén szeretni foglak ismerni téged többet,és ha tudsz küldjegy e-mailt
az én e-mail címre, én adok neked a képeket itt van az én e-mail
cím (helen3b5@live.com) Azt hiszem, hogy tudunk mozogni innen!
Várja a levelet a fenti e-mail címemet.Helen."


Egész délelőtt az a régi sebészek táncdala jár a fejemben, hogy:
Károly ina, Károly ina, úgy várlak....


Vérbeli külkeres lettem - adást exportálok a Pázmányra.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajdusito.blog.hu/api/trackback/id/tr272594041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása